Friday, March 16, 2007

ZA Filipovica, PROTIV Jendruha

Dizem 2 prsta. Danas sam napravio dvadesetak pica, desetak sendvica i jos neke hrane, onako, uobicajan dan, manje vise dosadan ili gotovo isti kao i juce, kao i sutra, pa sam se vratio kuci i otisao na nwbih, kad ono polemika. Jebote, poslije svega malo zabave.

Ja sam za sve sto je napisao gospodin Filipovic i protiv svega sto je napisao gospodin Jendruh. Nek se odmah zna na pocetku.

Gospodin Filipovic pise iz pozicije pobjednika, odnosno gospodin Filipovic je, vjerovatno, glasao u svom zivotu samo za one koji pobjedjuju, a gospodin Jendruh, kao i ja sam, smo glasali za gubitnike. Ko nam je kriv. I ovu nwbih stranicu, cini mi se, samo citaju oni koji su glasali kao ja, mada na nju ponekad zalutaju i pobjednici. Odmah se vidi razlika. Da se vratim na pobjednike, pa cu redom od gospodina Tudjmana, do gospodina Milosevica, pa do gospodina Izetbegovica, pa do gospodina Busha, pa do gospodina Dodika i gospodina Silajdzica.

Ja nisam glasao ni za jednoga, a svi pobijedili. Narod glasao. Lud narod, ili lud ja. Prije ce biti lud ja. Gdje ce gotovo jedan cijeli narod biti lud? Da ne pricamo puno o onima kojih vise nema. Bilo i proslo. O Bushu takodje necemo, nije nas, pa da malo o Miloradu i Harisu prozborimo.

Svi mi volimo fudbal. Fudbalskim rjecnikom ova dvoijca nose iste dresove i iste brojeve na ledjima i dan danas, kao i prije petnestak godina, samo sto sad na prsima imaju drugu reklamu. Ne izjednacavam. Ne daj boze. Kako cu izjednacavat dva igraca iz 2 razlicita tima?

OK, idemo ovako. Dodik ne valja nikome osim Srbima, a Haris valja samo Muslimanima. Uh, zapetljah se. OK, da probam ponovo. Haris je nama najbolji, a Dodik nam ne valja. Opet mi ne ide. Skup, mislim na ovaj u kome je neko i pozitivna strana, jednak je zalosti, tragediji, ,jadu i cemeru svake vrste. Da o negativnoj polovini ovog skupa ni ne govorim.

Idemo dalje. Narod bira, a mi, uglavnom, gubimo. Ko mi? Pa mi gubitnici. Mene je, inace, izbor gospodina Harisa i gospodina Milorada jako podsjetio na Njemacku poslije drugog svijetskog rata, gdje bi, recimo, na izborima 1968 pobijedili Herman Gering i Martin Borman.

Ma ne izjednacavam, majke mi. Ima pozitivna i negativna strana. O tome i govorim. Americki ustav ne dozvoljava da predsjednik Amerike bude covjek rodjen van te zemlje. U bosanski ustav bi se moralo utkati da se papcima zabranjuje bavljenje politikom, bez obzira kojoj vjeri i naciji pripadali. Sta je definicja papka necu namjerno reci. Podrazumijeva se.

Dosao ja kuci. Mrzak, umoran, nikakav. Kad ono polemika. Mislim - da se ukljucim, ili da se ne ukljucim. I ukljucim se. Kad smo ga mi, vecina, nas petorica poceli tuci! Postovani gospodine Jendruh, Vi sa vase gubitnicke pozicije i nemate pravo glasa, ili imate, ali bi Vam ga ja oduzeo. Pravo na izbor imaju samo oni koji glasaju za dobitnike, tipa onih koje sam gore pomenuo, a da gospodin Dodik pere zadnjicu kao i gospodin Silajdzic, sigurno mu nikad, kao i ovom drugom, vode za straznjicu ne bi falilo, ali bi je uvijek bilo nedovoljno da ruke sapere. A za obraz da i ne pricam.

4 comments:

Anonymous said...

Vozdra.
Gdje crpis ideje za svoje komentare , poslije 20pica ti je mozak dovoljno bistar da bistris bosansku politiku.
Ili tvoja dusa nocu kada spavas odlazi na tajne misije u Sarajevo da trazi pravdu i nepravdu.
Manje Harsisa i Milorada i ostali papaka da docekas pravednu americku penziju pa da odes sa Dijanom na krstarenje oko svijeta
Davor iz Slovenj Gradeca

goran said...

znas, kad sam prvi put poslije rata otisao u bosnu, u banja luku, bilo je to 1997, u februaru, sretnem ljude tek izassle iz rata, osjedili, propali, bezzubi...neki okrechu glavu od mene, jedan je ccak pljunuo (na ulicu, ne na mene) kad me vidio...drugi me grle, raduju se, stvarno ili iz fola...banjaluka prljava poslije prvog otopljenog snijega...ali sunccana i hladna, meni lijepa...godi mi rezak zrak u nozdrvama i miris dima iz odzzaka...i chevapi...eh, chevapi (kasnije che mi i oni, pomalo, dosaditi)...nadjem se s porodicom, prijateljima kojih sam joss imao tamo, nekoliko...pa prozborimo, malo...najprije onako neobavezno, kako su zzena i djeca i tako to...zatim o "ovoj nassoj situaciji"...jebenoj...ssta ti misliss, ti si uvijek "bio upuchen"...eh, trebali smo tebe slussati...da. stvarno, ovako mi govore, a meni neprijatno, a opet mi, nekako, drago...mislim: mozzda su shvatili, mozzda se njegoss zajeb'o, mozzda narod i nije "stoka jedna grdna"...pa se zanesem i priccam ssta nam ne valja, kako treba da razmissljamo...vidim sebe, bozze me oprosti, k'o propovjednika neke nove vjere koji oko sebe vidi sve nove priljezznike za misiju koja che popraviti svijet...ne, neche oni visse ni mrtvi za SDS...nek se jebu sds-ovci, zavili su narod u crno, izgubili su krajinu, sve partizanske opsstine u bosanskoj krajini karadzich je prodao za ono parcce ccetniccke romanije...tako priccaju oni, a ja se trijeznim, vracham se iz zanosa u stvarnost...ma kakvi vracham, padam, tonem i tresnem o ledinu u trenutku kada mi jedan od njih kazze: ne, ne za sds...glasahemo mi za ssesselja, za srs...eh, njegosse, a ja se bio ponad'o...
pozdrav goran_rosmalen@hotmail.com

Anonymous said...

оно што сам тражио, хвала

Unknown said...

dongtam
mu private
tim phong tro
http://nhatroso.com/
nhac san cuc manh
tổng đài tư vấn luật
http://dichvu.tuvanphapluattructuyen.com/
văn phòng luật
tổng đài tư vấn luật
dịch vụ thành lập công ty
http://we-cooking.com/
chém gió
trung tâm ngoại ngữ

- Rống.

Bát Thiên Tôn hàn mang toát ra, hắn hét lên một tiếng, đồng thời hắc mang bao vây, hai cánh mở rộng, bộ dáng của Thất Thiên Tôn lúc này là độc nhất vô nhị.

- Hắc Ám Chi Thể, mười thành Hắc Ám Chi Thể.

Nhất thời, Minh U Vương, Thanh Sơn Lão Tổ, Hổ Phách Đĩnh, Long Dược, Nhạc Cốc, Nhạc Phách đồng thời sợ hãi than lên, nét mặt bọn họ đều kinh ngạc vô cùng, đây là Hắc Ám Thần Điện Hắc Ám Chi Thể, lúc trước Hắc Ám Thần Điện huyết mạch cùng tứ đại Thú Tộc, tứ đại Nhân Tộc giống nhau đều không có xuất hiện mười thành huyết mạch. Bây giờ, Hắc Ám Thần Điện có mười thành Hắc Ám Chi Thể, điều này làm cho mọi người đều rung động.

- Hắc Ám Chi Thể sao.

Dva pistolja

 Slika ,,opreznog,,  zemaljca , sto sipa-toci,  benzin u  auto ,tako sto u jednoj ruci drzi  ,,pistolj,,automata pumpe a u drugoj pravi pist...