Friday, March 16, 2007

Mani patetike, pojedi cevape!

Mrzim patetiku, ali vise od patetike mrzim patetiku dijaspore. Ko, eto, mi se sirom Svijeta zabrinuli za rezultate Bosanskih izbora. Jasta smo. Mene vise brine kako cu slijedeceg prvog platiti ratu za kucu, za auto i ostale kredite, nego hoce li pobijediti Dodik, Silajdzic i njima slicni. Tako je ovdje kod mene, u Americi, a tako je i u Kanadi, Svedskoj, Australiji i bilo gdje gdje ima nasih.

A ako me pitate hoce li pobijediti bas ovi negativci, odmah cu vam reci: naravno da hoce. Ne ocekujete valjda da Bosna bude oaza dobrog u moru svjetskog zla, bez obzira koliki patrioti bili ili ne bili.

Ko biva mi ovde van domovine bolje vidimo, imamo vise iskustva, Zivimo u demokratiji, pa bi svi iz dijaspore mahom glasali za one napredne. Jasta bi. Tvrdim vam da bi velika vecina, ako bi glasala, opet glasala za one iste negativce za koje ce glasati i njihovi, rodjaci i prijatelji u Bosni.

A sta je sa stecenim zapadnim iskustvima? Nista. Mi u Americi smo vidjeli dvije pobjede Busha, za kojeg su svi tvrdili prije izbora da je negativac, a on pobijedio. Zajebalo se tristo miliona Amerikanaca, ha? OK, mozda ne svi, al’ bar sto pedeset miliona i to 2 puta. Koliko ce ljudi glasati u Bosni? Milion, manje-vise, dva, pola miliona. I sta sad, ocekujete da izaberu prave? Ma dajte, molim vas. Kad se zajebe 100 miliona ljudi to se naziva zajeb, a kad se zajebe milion to se naziva sala.

Zivimo u Svijetu gdje zlo svake vrste dominira, gdje je nepravda svake vrste daleko prisutnija nego pravda, gdje na politickim izborima pobjedjuju totalni negativci i sad, a i u istoriji, da ne dajem primjere, pa zasto onda ocekujete da u Bosni bude drugacije? Zasto sebi dajete laznu nadu? Mozda iz razloga sto vas nije briga, a sami sebi to necete da priznate, a mozda i volite mazohizam da sami sebi nanosite bol, ili mozda ima jos razloga.

Meni je jedino i iskreno zao onih koji vjeruju u dobro, a nisam taj, zao mi je onih koji se nadaju da ima pravde, da postoji rjesenje, zao mi je onih koji ce glasat protiv Dodika i Silajdzica, sad za koga - nije vazno, al’ protiv ovih. Nema nade, tocak se vrti, psi laju, zlo prolazi, a savjet za sve one van domovine kad ih ufati politicka nostalgija i osjecaj bespomocnosti je da pojedu deset cevapa sa lukom, zaliju lozom i na kraju pojedu baklavu i da sebi trenutak ucine boljim, a da ne patetisu kako im je stalo da Bosna bude raj na zemlji. I ako ce im biti lakse, tvrdim da bi Bush, da mu ustav dozvoljava, opet pobijedio na slijedecim izborima u Svijetu naviknutom na zlo kao potrebu gdje ce pobjeda bosanskih negativaca biti samo kap u moru opsteg ludila sa ukusom pokvarene ribe i mirisom peperminta.

No comments:

Kako ?

 Ovo vrijedi zabiljeziti ,U vijesti je naslov ;Ukrajinski gradonacelnici dosli u BiH kako bi iz naseg iskustva ucili o obnovi drzave ,,Sto b...