Friday, March 16, 2007

Ima nade, nema nade

Pisao sam prosle sedmice tekst za nwbih u kome sam predvidio, a cudna mi cuda i teskoce, pobjedu nacionalista na bosanskim izborima, sto se, naravno, i desilo, pa je pobijedio Haris Silajdzic, na muslimanskoj strani, Milorad Dodik na srpskoj, a ja sam u toj prici predvidio i pobjedu nekog slicnog hrvatskog nacionaliste, mada mu ime nisam znao. A prizeljkivao sam da pobijedi Zeljko Komsic. I pobijedio je!

Zelio sam takodje da i na ove dvije gore navedene strane pobijedi neko slican Zeljku, ali to se nije desilo.

Priznajem da nemam mnogo uvida u bih politicka zbibvanja, ali osjecam potrebu da kazem sta mislim, odnosno imam pravo da dobro nazovem tim imenom, a zlo drugim imenom, jer ne vuce me obaveza da zivim sa ovima sto biram, da se radujem njihovim uspjesima ili kajem zbog onoga kako sam glasao. Za pogresne. Zaboravimo na trenutak Silajdzica i Dodika, ako je moguce, ili prihvatimo ih kao neminovnost, ili vremensku nepogodu i okrenimo se izboru Zeljka Komsica kao hrvatskog predstavnika u predsjednistvu BiH.

Izbor Komsica u predsjednistvo za pripadnike hrvatskog naroda u BiH moze znaciti dvije stvari: jedno je da su Hrvati na ovim izborima najvise dobili, a uz njih i Srbi i Muslimani, a drugo je da su Hrvati na ovim izborima jedini popusili, a s njima i Srbi i Muslimani.

Manja je vjerovatnoca prve teorije mada lijepo izgleda kad vidis Zeljka u drustvu ove dvojice, pa njegov izbor jos vise dobija na snazi, a izbacuje Hrvate iz Bosne van klisea nacionalizma, sto, naravno, nije istina.

Druga teorija, koju zastupaju oni koji svog predstavnika vide samu u nekom ko je nalik Dodiku i Silajdzicu, je ta da su Hrvati, prevareni i da su dobili najblazu varijantu hrvatstva u liku Komsica, koji po njihovom misljenju nema ne samo veliko H, nego ni malo r u svom nacionalnom opredjeljenju.

Koja je od ove dvije teorije vjerovatnija pokazat ce vrijeme, mada je ono i sad sigurno na strani Komsica, i onih koji su ga birali, samo ne treba zaboravit da ljudi vole ono sto je danas, a za buducnost ko ima vremena,,jer zivot se zbiva sad, a sutra ko zna...

Ima nade ili nema, ko ce ga znat', Bosna je to. I Zeljko je to.

No comments:

Columbia

 Informacija je roba,odnosno oni sto je  skupljaju -mediji, pa poslije to  obrade i  distribuiraju -prodaju  su samo jedan  dio-polovina, op...